RSS

Punctualitatea.

01 Mai

Lipsa punctualităţii este cea mai mare şi mai frecventă formă de indisciplină întâlnită. Astăzi, ceasurile moderne ne permit să măsurăm timpul în minute şi secunde. În ciuda tehnologiei, însă, mulţi dintre noi întârzie la serviciu, la şcoală sau la întâlniri importante. Să fie oare de vină timpul? Într-adevăr, responsabilităţile de la lucru şi de-acasă ne pot copleşi.

Ţine cont de ceilalţi. A nu fi punctual înseamnă a nu fi politicos şi a-i deranja pe ceilalţi. În plus, poate lăsa impresia că vă consideraţi superiori.

Învăţaţi să vă folosiţi timpul bine. Obişnuiţi să amânaţi lucrurile şi să le faceţi apoi pe fugă în ultimul moment? Vă supraîncărcaţi programul, încercând să faceţi prea multe în prea puţin timp? Stabilind pentru fiecare lucru „vremea“ lui, veţi putea face totul în mod organizat.

Eşti punctual?

 
5 comentarii

Scris de pe 01/05/2009 în încredere, job, minciuna

 

5 răspunsuri la „Punctualitatea.

  1. alexxutzu

    02/05/2009 at 17:39

    Prefer sa ajung eu cu 10 minute mai devreme decat cu 1 min intarziere….cred ca am spus tot 🙂

     
  2. DianaEmma

    03/05/2009 at 09:51

    Sunt exagerat de punctuala.
    Mai dau si gres… uneori traficul iti invinge orice urma de punctualitate. Daca e sa mearga prost, poti sa pleci si cu o ora inainte. :))

     
  3. Dr.Parazitu

    14/05/2009 at 18:42

    Eu sunt foarte punctual, si uneori chiar am de suferit din cauza asta. Sfatul meu este ca e bine sa fi undeva la limta, nici foarte punctual dar nici sa te lasi prea mult asteptat.

     
  4. vasi

    14/05/2009 at 18:48

    @alexxutzu, asa sunt si eu:)

    @DianaEmma, uneori nu depinde de noi ci de timp si de imprejurari

    @Dr.Parazitu, nici eu nu am o stare buna atunci cand trebuie sa ajung undeva si nu ajung la timp

     
  5. iceduchess

    17/05/2009 at 17:23

    trebuie sa recunosc ca mai intarzii si ca punctulaitatea nu e punctul meu forte.In trecut eram foarte punctuala dar cand am vazut ca majoritatea persoanelor cu care trebuia sa ma intalnesc intarziau pot spune ca am inceput si eu sa mai intarzii din cand in cand.Incerc totousi sa ajung de fiecare data la timp.
    @ Dr.Parazitu : o fata merita asteptata…stiu ca imi dai dreptate:D :))

     

Lasă un răspuns

 
