RSS

Este greu dar nu imposibil.

04 Iun

O prietena mi-a spus „daca cineva spune ceva despre tine adevarat sa nu te superi pentru ca ii adevarat iar daca cineva spune ceva despre tine si nu ii adevarat sa nu te superi pentru ca nu ii adevarat”

Desigur ca uneori nu este usor sa ne stapanim cand stim ca avem dreptate si, cineva ne acuza pe nedrept, este nevoie de umilinta.

Credeti ca acest sfat sau zicala poate fii aplicat in toate cazurile?

 
 

5 răspunsuri la „Este greu dar nu imposibil.

  1. Grim_Cris

    06/06/2009 at 14:35

    Da, ar putea fi aplicabil in orice situatie dar iti trebuie niste nervi de otel si o rabdare de invidiat. Nu poti chiar oricum sa faci astfel incat sa nu iti pese de nimic. Totusi, merita incercat.

    P.S.: Data viitoare reciteste articolul inainte sa-l publici pentru ca mai ai cateva greseli gramaticale. Corecteaza-le acum, dar pe viitor ai grija sa nu apara pe blog. Nu mi-o lua in nume de rau si nu-ti face probleme din cauza asta pentru ca toti facem greseli. Eu imi citesc articolul de doua ori inainte sa-l public pentru a fi sigur ca n-am gresit nimic. Si-asa, tot imi mai scapa cate o greseala.

     
  2. Adi

    06/06/2009 at 20:12

    Nu cred ca umilinta e calitatea de care ai nevoie aici, si stapanirea de sine.Stii cum e stapanirea de sine? Ca si un pahar cu apa, in care curge apa, curge, pana se umple, iar cand se umple apa iese din pahar.

     
  3. Vasi

    06/06/2009 at 21:03

    @Grim_Cris, este adevarat ca iti trebuie multa rabdare dar cum spuneai si tu
    merita sa incercam, eu mi-am propus ca obiectiv sa pun in aplicare acest
    sfat. Multumesc pentru corectare dar si pentru sfat.

    @Adi, si dupa ce iese din pahar, ce se inpampla sau la ce faci referire?
    Daca nu umilinta si rabdarea sunt acele calitati necesare, atunci care?

     
  4. DianaEmma

    07/06/2009 at 13:56

    Nu cred ca e vorba aici de umilinta…
    Ci de a nu fi influentabil, de a te cunoaste suficient de bine pe tine insuti, de a avea incredere in sine.

    Ce conteaza daca e adevarul? Asa esti tu, cu calitati si defecte… si celalalt are… din contra, uneori defectele ne fac speciali, unici, deosebiti. Iar daca nu poti suporta critica, mai ales cea fundamentata pe adevar, nu e bine.

    Ce conteaza daca e minciuna? Tu stii adevarul; cei dragi din jur il stiu. Ce conteaza parerea altora, care nu fac parte din inima noastra?

     
  5. alexxutzu

    10/06/2009 at 06:58

    totul depinde de tine…..cred eu

     

Lasă un răspuns

 
