RSS

Alo da…..!

12 Iun

telefon

Alături de afecţiunea din familie, de sănătate şi de dragostea de muncă, mai există ceva care să facă viaţa atât de plăcută, care să ne redea şi să ne crească respectul de sine aşa cum o face schimbul amabil de cuvinte?

Ceea ce a contribuit în mare măsură la realizarea mai multor schimburi de cuvinte pe parcursul ultimelor 12 decenii a fost   telefonul.  Azi, pentru miliarde de locuitori ai pământului, telefonul, fie că este folosit în domeniul afacerilor, fie de plăcere, face posibilă realizarea unei legături esenţiale între oameni.

Ce ar mai trebui sa stiim?

Manierele la telefon se referă la atitudinea mintală, la calitatea vorbirii şi la capacitatea de a asculta. Legat de acest subiect ar fi şi modul în care folosim aparatul, precum şi cum ar trebui să procedăm atunci când primim telefoane supărătoare.

În ce măsură îţi este îmbogăţită viaţa de faptul că foloseşti telefonul?

 
8 comentarii

Scris de pe 12/06/2009 în încredere, bani, ceas, mesaj, minciuna, timp

 

8 răspunsuri la „Alo da…..!

  1. emarian

    13/06/2009 at 06:35

    Da, telefonul este indispensabil in ziua de azi insa este si un impediment.
    Uite un exemplu banal. In loc sa merg pana la tine acasa mai bine te sun 🙂
    Ma gandesc ca inainte sa fie telefoane, oamenii erau mai apropiati. Poate ma insel dar asa am impresia ca era inainte 🙂

     
  2. Vasi

    13/06/2009 at 18:37

    @emarian, Cu siguranta nu te inseli.

     
  3. Andrei

    20/06/2009 at 07:54

    Eu văd telefonul ca un mijloc indispensabil de a vorbi…acum e o problemă: alţii îl văd şi ca un mijloc de a face poze, a naviga pe net şi a se uita la filme.

    Ca să fiu scurt, nu sunt de acord cu ei. De ce?…păi dau o groază de bani pe un telefon mai bunicel, când pot foarte simplu să-şi ia un laptop sau un notebook…care e mult mai superior unui telefon.

     
  4. Vasi

    20/06/2009 at 09:50

    @Andrei, si eu am avut ca si obiectiv un telefon pe care sa pot lucra ca si pe un PC dar m-am desteptat si mi-am luat un laptop pentru ca e mai eficient de 1000 de ori.

     
  5. DianaEmma

    20/06/2009 at 16:54

    Telefonul nu pot sa zic ca mi-a imbunatatit viata.

    Doar ma ajuta sa vorbesc cu persoanele aflate departe (desi mai sunt si altele).
    Si sa contactez lume cand am nevoie urgent…
    Insa nu imi place sa abuzez de el; ma simt inconfortabil uneori sa vorbesc la telefon, pe mess cu alte persoane. Prefer sa vorbesc cu cineva fata in fata; si fac tot posibilul sa se intample asta. Telefonul e solutia cand chiar nu am ce face altceva.

    Imi face viata mai usoara, insa altii inaintea noastra se descurcau si fara.

     
  6. Inocentul

    22/06/2009 at 17:46

    Tipul din poza are telefon ca al meu :))

     
  7. Vasi

    22/06/2009 at 18:13

    @Inocentul, in cazul asta telefoanele ne sunt la fel:)

     
  8. Inocentul

    29/06/2009 at 20:14

    ma bucur 🙂

     

Lasă un răspuns

 
